Optimizarea SEO va poate transforma site-ul intr-unul mai usor de gasit de catre potentialii clienti. Google este cel mai important motor de cautare, iar cresterea pozitiei unei pagini web este importanta pentru orice fel de afacere. Astfel, pentru ca proiectul sau site-ul dvs. sa fie pe primele locuri (sau pe prima pagina a rezultateor la cautare), trebuie sa investiti in servicii SEO de calitate. Iar cum traficul unui site vine, in marea sa majoritate, din Google, optimizarea SEO a textului de pe acel site devine esentiala in strategia de vanzari a oricarui management responsabil.

Avantaje Optimizare SEO ON PAGE

  • Crestere volum de trafic neplatit

  • Creste exponential vizibilitatea si credibilitatea brandului

  • Va asiguram ca site-ul este prezent in motoarele de cautare

  • Optimizare SEO – Cel mai durabil mod de promovare

  • Atrage mai multi clienti interesati de serviciile firmei

  • Economisiti bani pe termen lung, iar traficul este mai targetat

  • Imbunatatire rata de conversie pentru traficul generat prin SEO

  • Crestere vanzari din cuvinte targetate

Robotul Google nu ”vede” pagina așa cum o vedem noi, ci o indexează ca și cod. Optimizarea SEO on-page este instrumentul prin care ajutăm robotul Google să înțeleagă cât mai bine ce se găsește pe acea pagină.

Analiza cuvintelor cheie

In cazul proiectelor noi, respectiv site-urile sau magazinele online pe care le configuram de la zero in cadrul departamentului intern de web design, fiecarei pagini de serviciu, respectiv fiecarei categorii ii este atribuit un grup de cuvinte cheie. Analiza cuvintelor cheie se realizeaza cu ajutorul instrumentelor performante precum Google Keyword Planner sau Topics, by SEO Monitor. Pentru site-urile de prezentare sau magazinele deja lansate in mediul online, analiza cuvintelor cheie in functie de structura actuala a URL-urilor se realizeaza in cadrul Auditului SEO On – Page.

Organizarea si optimizarea continutului

Crearea si optimizarea continutului pe baza analizei initiale a cuvintelor cheie reprezinta o parte importanta din strategia de crestere a traficului organic non – brand. Spre deosebire de tehnicile invechite de canibalizare / supra optimizare a densitatii cuvintelor cheie, in momentul de fata motorul de cautare Google apreciaza continutul realizat intr-o maniera naturala, utila pentru ca utilizatorul sa afle cat mai multe informatii despre serviciile sau produsele pe care le oferiti. Departamentul nostru de SEO Copywriting va poate ajuta sa creati de la zero sau sa optimizati continutul actual din site-ul dumneavoastra pentru o clasare mai buna in paginile de rezultate oferite de motorul de cautare Google.

Configurarea elementelor / etichetelor HTML si a metadatelor

Pe baza analizei cuvintelor cheie si a potentialului de trafic pe care il prezinta fiecare cuvant din grupul asociat fiecarei pagini de serviciu sau fiecarei categorii de produse din magazinul online se realizeaza configurarea etichetelor HTML relevante in anul 2020: H1, H2, atributele ALT Text pentru imagini, precum si a metadatelor: Metatitlu (SEO Title) + Metadescriere – fragmentele reprezentative pentru orice URL (pagina web) pe care motorul de cautare le afiseaza in paginile de rezultate. Aceste elemente influenteaza intr-un procent semnificativ pozitiile paginii in SERP, iar din aceasta cauza trebuie configurate corespunzator, in asentiment cu produsele listate in respectiva categorie sau cu descrierea serviciului oferit.

Optimizarea URL-urilor

In functie de cuvantul cheie principal atribuit paginii sau categoriei in cauza, se seteaza URL-ul astfel incat acesta sa ofere greutate acelei expresii. In cazul unui website realizat de la zero, departamentul nostru de web design se ocupa de setarea corecta a URL-urilor la indrumarea departamentului SEO, insa in cazul unui proiect deja lansat in mediul online, in urma auditului SEO On Page vor fi semnalate URL-urile problematice: cele publicate si indexate cu o extensie de cifre la final, cele care contin simboluri sau diacritice, cele care nu corespund cu grupurile de cuvinte cheie targetate sau cele in care se repeta anumite cuvinte cheie, aspect considerat spam de catre motoarele de cautare. Aceste URL-uri vor fi redirectate folosindu-se modulele corespunzatoare fiecarei platforme in parte.